Hellu.. :D

Sitter här nybadad, med flätor och målade naglar. Haha :D
Imorrn så skall jag ha en frisyr som jag aldrig haft förut, hoppas det blir bra ialllafall.
Skall snart hem till pappa, skulle egentligen ut och springa med Berit, men blir ej så då jag gjort iordning mig och så. Imorrn skall man gå upp klockan 6, sätta ihop frisyren och sminka mig. Därefter blir det SOMMARLOV!!! TAGGA TAGGA OCH ÅTER TAGGA!!!♥☻♥
Sen blir det ut till Kauparve och vara där, på söndag sen fyller Berit år och på måndag tror jag att jag skall åka till stallet! :D

Kan inte fatta att det redan är sommarlov imorgon, omg asså.

Skall bli kul i sommar, skall vara i stallet, bada, INTE BRYTA ARMEN! Så skall jag då till Kalmar, Sandra kommer och så skall jag vara med kompisar... :D

Cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0