Hellu

Just nu håller vi på att grilla, fett gott skall det bli med oxfile :D Tasmine håller också på nu samtidigt att göra jätteroliga ljud. Så gulligt! :)
Har läst nu också en liten stund, tänk.. nu är det bara 9 dagar kvar tills Kalmar! :D
 
Uppdateringen kommer ändå att vara på topp medans jag är borta, jag lovar!
 
Det har börjat bli lite molnigt, hoppas det inte börjar regna! By the way, imorgon kommer ytterligare ett "åsiktsinlägg".. så håll utkik! :D
 
Har hittils haft en superbra Midsommardag! Vi har spelat lite Boule för en stund sedan, vi skall spela det efter maten igen. Det är roligt ;P På söndag blir det att åka till Lojsta! Skall sova över med Jorunn! :D
Lovar att ta en massa bilder också, och fixar lite tidsinställda så ni kan ha lite att läsa ändå. ;)
 
Längtar tills mycket just nu!♥
 
PS: Har världens bästa familj!♥♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin - designare

Hej, är du sugen på en ny fräsch design nu ibörjan på sommarlovet! Just nu gör jag gratis designer! Kolla in vettja! :)

Svar: Jag är intresserad! :D
fepe.blogg.se

2012-06-22 @ 19:36:52
URL: http://malinform.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0