Tjena

Sorry för att jag inte har bloggat på superlänge.
Men, när jag kom hem så stack jag och mamma till Tingstäde och badade. Då vi får bada på en privat brygga som tillhör Jims pappa. Vi var där i någon timme, skitvarmt var det i vattnet!
Badade ca 5 gånger och mot slutet blev det molnigt. Och då packade vi ihop och sedan åkte vi till pappa. På vägen började det regna, och när vi var framme var det strålande sol. Vädret har humörväxlingar idag, haha ;)
Nu är jag då hos pappa, och skall KANSKE snart bada i vattenspridaren.. då vi skall till stranden imorgon istället om det är fint väder. Det är så sjukt varmt idag
Denna vecka som kommer skall jag bara chilla som sagt, och skall jobba hela veckan efter det.
Det är min plan då :D Nu måste jag kila!
kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0