Hellu..

Hej!
Har glömt bort/inte orkat blogga på eftermiddagen.
Planen var ju att jag skulle till pappa, men nej.. det blev inte så. För, vi bestämde att jag skulle vara hos mamma pga. att jag skall åka klockan kvart i tio imorgon. Amandas pappa hämtar mig..
Har ont i huvudet, men det är bara för att jag är trött. Har varit ute nu i 1-2h. Promenerat runt och tråkat.
Vad gör ni människor? :D Hah. Skall fixa åsiktsinlägget imorgon förmiddag, plus en massa tidsinställda när jag är med Amanda.
Har bestämt mig för en grej. Innan året är slut skall jag ha en Iphone!
Skall sälja jultidningar igen! Fast något annat bolag. Då får jag ihop MINST 2000, och sen spara lite ifrån barnbidraget. Då borde jag ha råd med en iphone 4s.
Vill ha en sådan då :) För då kan jag blogga bättre, och en massa annat! Hörs snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0