Goodningt

Hellu!
Nu skriver jag godnatt, skall då lägga mig.
Det var superskönt med ett bad, och man känner sig helt dötrött just nu ;)
Är lite hungrig, men får klara mig. Hur har ni haft det idag? :D
Line är överspeedad, men.. hon är ju bara en minitini XD
Imorrn blir det att gå upp halv nio, äta frukost och sedan gå en promenad på en halvtimma. Vet inte varför :P
Men, skall bara göra det. Sen tar jag 11.20 bussen ut till pappa, där jag chillar. Och tar sedan 16 någonting bussen hem. Vid busstationen KANSKE Sussie och Sandra hämtar mig! :D
Godnatt
 

Kommentarer
Postat av: Berit

Det är lördag i morgon och då går ingen 11.20-buss, bara så du vet. 14.35 i så fall...

Svar: ojdå.
fepe.blogg.se

2012-07-20 @ 23:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0