Godmorgon alla fina!

Hejsan!! :D
Nu är jag relativt pigg, iallafall för att orka med en vanlig dag.
Skall fixa några tidsinställda som ni får glo på. Har glömt att nämna en grej, skall köpa ett par solglasögon. I en visst märke och färg. Alla har liksom såna solglasögon, med olika färger.
 
Miriam: vita
Mira: Röda
Sonja: Rosa
Ida: Blå
Siri: Gröna
 
Jag skall ha antingen orange eller mörkare blå. Men, helst orange då ;)
Om jag hinner då, men det tror jag att jag gör.
 
Nu skall jag snart äta, tänkte göra macka och oboy. Därefter skall matsäck packas, och håret och tänderna skall borstas :P
Synd att jag inte hinner träffa Sandra mer i sommar, men.. det blir eventuellt i jul!! :D (att vi träffas alltså..)
 
Hörs sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0