Godkväll

Hej!
Orkar inte ladda upp bilderna ida,g, haha. De kommer upp imorgon.
Imorgon är planen såhär:
Gå upp klockan 6 ca, sedan få skjuts av Göran till mammas jobb. Där skall jag hjälpa till och även äta frukost.
Vid 9.40 tar jag bussen in till stan, hoppar av vid Ica Maxi där Tinne möter upp mig. Är med henne o så, sedan tar jag bussen hem till pappa och åker på grillfest hos Marcus o Lotta :D
Busy day! Men, skall fixa tidsinställda inlägg o även försöka mobilblogga, om inte bloggen dampar sönder.. like usual.
Har fått en tagg i hälen, som gör att jag INTE kan springa. Jag får inte ut den och så. Mamma skall hjälpa mig imorrn, så.. får även springa imorrn. 
Skall försöka övertala Tinne att vara med på lite kort, sedan även ta kort på Citrus om vi skall hälsa på honom. Nya kort på familjen om jag får, och bilder på grillfesten om jag får :D Hihi XD.
Men, godnatt!!
 
Smakprov ;)
OBS: Jag är INTE så fet som jag ser ut att vara i verkligheten. Det är bara datorn som får det att se ut så ;)
 
Nya bilder på mig kommer också imorrn! Haha.
 
Ses!
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Citrus är antagligen på sommarbete eller jobbar som ridlägerhäst. Det är full fart i stallet hela dagarna på somrarna och då pga av dagridlägren som hålls där.

2012-07-16 @ 22:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0