ÄNTLIGEN!!!

Bloggen är ÄNTLIGEN igång igen!!!
Internet har varit ner nästan hela tiden hos morfar! Jävla skitdator, seriöst.
Men, nu startas bloggen upp på nytt. Ny header är på G, det detaljerade inlägget släpps i delar. För, annars blir det för ointressant ^^. Skall ladda upp med ALLA nya bilder jag tagit, då också uppdelat ;)
Förälskade mig totalt i 2 hästar som jag red. Kurre och Lacky hette dem♥ Kurre var en haflinger, Lacky en c-ponny. Korsning då XD.
Är trött nu när jag väl är hemma, men.. ändå pigg!
Ikväll kommer lite bilder på dem som var med på ridlägret. Kan nu säga att alla då hette: Johanna(14), Julia(14), Annie(10), Ninni(9) Hilma(14) Amanda(14).
Vi hade en enorm sammanhållning i gruppen, alla var underbart snälla o goa! ♥
 
Jag idag:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0