CITRUS

Har inte orkar blogga :D

Men, men. Det blir bättre snart ;) Har hittat världens finaste russ som jag kanske skall låna!!!! :) Vågar jag slänga upp en bild på honom? Bilderna är tagna utav ägaren: Åh.. ´han är URSÖT!!!
Han heter Citrus, är 6-7 år. Och hur hög han är.. vet jag inte.
´Skall hälsa på honom på tisdag ;)♥♥ Lots of love! Sedan har jag kanske hittat en sällskapsponny, JIPPIE :D
Skall också kolla med farmor om en annan grej, men det stannar i mina tankar. Skriver det på bloggen när det är klart!!!♥


Visst e han gullig?


Förstorar bilderna när jag kommer hem..

Jo, jag skulle ju åka hem idag. Men, mamma hade glömt att boka biljett. Så, då får jag åka hem imorgon kväll (y)
Hehe, kul.. men ändå inte :D
Citrus verkar underbar. Han är mellan 120-125.
Hejdå ;)
PS: Skall hälsa på honom på onsdag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0