Kempo & godnatt!

Ja, var ju på körkursen först. Det gick väl lite drygt, men när den var slut så sprang jag till Kempon.
På 5 min! Världsrekord ju! Eller inte ;P Men, var fortfarande ledsen när vi började,
Första timmen vi tränade var jag dryg, kunde ingenting osv.. Ville bara gråta.
När vi kom in på andra timmen så hade typ alla gått hem förutom Fridel och jag ur vår grupp. Vi är liksom "youngsters" och tränar med vuxengruppen till 8, sen slutar vi medans vuxengruppen tränar till 9. Men vi får också träna tills 9.
Då på andra timmen så fick vi brottas, var ledsen först. Men sen när jag fick brottas så kände jag mig direkt glad och pigg igen. Liksom det kan jag, jag kan brottas! Det gav mig en adrenalinkick, så jag skall helt enkelt börja brottas med pappa.. om jag får då.. bra träning + att jag blir pigg! :D

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0