IDAG..

Hej, idag har vart en vanlig skoldag.. men vi hade ingen ´musik så vi slöt tidigare.
Var med Amanda en liten stund innan hon gick, sedan dess har jag slappat.

 Måste seriöst göra mina läxor nu, hatar det här.. Har totalt tappat motivationen, därför glömmer jag bort/orkar inte göra läxorna, så de kommer nästan alltid in försent. Jag måste lyfta mitt lata arsle nu, jag måste plugga! Måste lyckas om jag vill bli det jag vill bli här i livet. Måste göra de dumma läxorna, fast de är inte dumma.. de e jag..
Vet inte vad, men mår väl dåligt, trött och tänker på annat.
Tappar kontakter med vänner och allt numera, jag måste bli glad igen!
Det är så sjukt jobbigt att veta att om jag fortsätter såhär, kanske jag inte kommer in på något gymnasium,
Visst, de har blivit bättre med självförtroendet i skolan.. men inte hemma.
Nu SKALL jag göra mina läxor.. framför allt So-grejen.. som skulle vart inne för snart en vecka sedan..


Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0