HEEEJ ;)

Hej Hej!
Slutade klockan 2 idag, hade ingen slöjd.. sjukt skönt när det är så varmt ute.
Jag var med Amanda tills bussen ´gick, och så åkte jag till pappas jobb. Har precis gjort min franska läxa för veckan! :D Stolt! Haha, ne ;P Men, de närmaste dagarna kommer ni att se här nedanför vad jag skall göra:

Tisdag: Eventuellt vara med Amanda en liten stund, därefter plugga fysik och matte tills halv 6.
Sedan drar jag till kempon och tränar ifrån 18-21, 3h alltså..
Sedan läggdags.

Onsdag: Solidaritetsdag! Då tar jag förmodligen bussen ut till farmor på morgonen, jobbar där, samt pluggar lite matte och fysik. Sedan sover jag över där med.

Torsdag: Plugga lite matte, eventuellt fysik. Sedan så åka till rävhagen för att träffa min lille ponnyhest som står på Rävhagen numera..

Fredag: Vet inte! :D

Det skall bli skönt att plugga alla dagar, få upp glöden igen, eller vad man nu säger.  Nu skall alla jäkla läxor in i tid, jag SKALL klara teknikprovet som jag skall göra någongång.. vi får inte veta förrän samma lektion eller lektionen innan. Just det, imorgon är det terminsprov på matten också, därefter diagnos in English..
Jag klarade franskaprovet, gick jätte bra faktiskt! :D Jag kan om jag bara vill :D
Aja, men pappa skall strax hjälpa mig med matten.. så CIAO :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0