..

Som en solstråle ur det grå, så är det nästan omöjligt att uppnå. Att få vara med dig, det som aldrig kommer hända. Saknaden efter dig är stor, större än vad ni folk tror. Det sticker till i hjärtat varje gång jag hör ditt namn, vill vara med dig döda syster..
Trots att vi aldrig fick träffas, aldrig fick skratta eller aldrig känna varann. Så var du grann, underbar och jag var så himla stolt över dig. Vi lever skilda liv, det är så fruktansvärt jobbigt.
Jag kan inte gå vidare, än kan jag inte släppa taget. Du är så nära men ändå så långt borta, du finns i mitt hjärta men du finns inte på riktigt. Du finns där uppe, inte här på jorden med oss.
Jag saknar dig Emma..

♥ R.I.P Emma Havdelin 20 juli 2009 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0