NU E JAG VÄL IGÅNG PÅ ATT BLOGGA IGEN.!♥

Jo.. det hände en grej.. därför orkade jag inte blogga.
Citrus kommer vi att lämna tillbaka, kanske redan i helgen. Det är jätte tråkigt, då det hände en grej med stallet som jag inte tänker nämna.
Men, jag får bli skötare på ett av deras underbara russ! Hon är svart, 17 år och heter Deli Ess!♥ Men, hon kallas Korven.
Hon är hur mysig som helst, jag ryktade henne jättelänge idag. Då ´hästarna är skitiga som as.
Troligen får jag ta korta promenader med henne i skritt, då hon skall föla i Juli någongång.Undrar hur fölet kommer att se ut?`
Korven är jättefin, en aning högre än Citrus.
Sedan får jag också rykta de andra stoet ibland, hon heter DuLilla Ess. Hon är också jättefin! Jag tror att hon är 19. Hon är brun :D
Sedan har vi fölet som jag skall få hjälpa till att få tamt, det heter Dussi Ess! Hon är brun som hennes mamma, ni vet nog vem det är då.. DuLilla!
Annars får jag bli medryttare på ett varmblod i Klintehamn, han är ursöt & snäll. Skall åka och träffa han i morgon.

Sedan kommer jag troligen att börja på Rävhagen igen, kanske inte denna termin.. men i höst!
Är både glad och lycklig, eftersom jag har hittat en häst som är ännu snällare än Citrus!
Sedan skall en av stallägarna kanske lära mig att köra någon gång.
Sedan är jag urledsen för att Citrus åker hem...

Mer uppdatering kommer kanske ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0