HEJ AGAIN..

Hej!
Har precis spelat kort med pappa, det var kul!
Nu skall jag spela Tee Worlds, fett med nice.. not :D
Sedan är det läggdags, har ont i mitt högra öra.. men inte så farligt att jag inte överlever. Har det inte blivit bättre imorgon så kollar jag upp de!
Den 13 mars börjar min körkurs till moppe :D Får gå ensam, men men.. de är på tisdagar. 16:30- 18:20. Så hinner precis gå ifrån stan till Kempon, byta om och därefter kolla på den gruppen som jag gick i innan ;)
Imorgon skall man ju till Citrus, tänkte ta en vända eller två i sommarhagen. Därefter låta honom beta en liten stund, sedan åka med bussen som går cirka halv sju.
På tisdagen skall man troligen in på stan med Amanda ett tag, chilla och shoppa lite grejer jag behöver. Sedan också, förmodligen.. göra ett syntest som jag måste lämna in till körkursen.
Har hittat min drömmoped, den ser ut som en mc. Den e mörkt blå & silvrig, med svart sits, hjul & styre tror jag!
Den ska jag ha!!!!!!
Förhoppningsvis kanske jag också får den, beror på priset & om de är en eu- moped eller inte! :P
Akta er, i november 2012 (om de inte är för halt osv..) så kommer Felicia ut på vägarna på moppe :D :D
Haha, överdrivet osv..

Citrus verkar trivas utmärkt i stallet, och jag trivs där också.

Hinner jag, så mockar jag ur alla boxarna.
We will se.

Men, nu måste jag spela! Cya!



Amanda, bläddra ner till inlägget nedanför. Där står det att jag tar bort bilderna ifall du vill!
Gick inte att få tag på dig, så.. lade ut dem på bloggen bara.

Säg till mig imorgon om detta stör dig!

Cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0