Typ av åsiktsinlägg!

Ganska läsvärt faktiskt!
 
På dessa få veckor har jag som sagt blivit fått ganska mycket följare och besökare. Nämner ingen siffra.
Innan så var jag den där blyga, osynliga och rädda tjejen som inte vågade vara den jag är.
Jag vågade inte gå igenom korridorerna i skolan, var rädd för både äldre och minde människor pga. deras kommentarer. Jag mådde dåligt av många orsaker. Några av dem var att jag tyckte att jag var ful, sög, var fet, klumpig och ivägen. Samtidigt mådde jag dåligt eftersom min syster Emma var död och allt det som tidigare hänt mig.
Men, när Ida och Sonja kom in i mitt liv och jag började få många besökare som kommenterade fina kommentarer, samt Amanda som ALLTID funnits där.. så steg mitt självförtroende dag för dag. Jag lade ut bilder på mig själv, började att tycka att jag var söt och inte ful och fet.
 
Några dagar senare försvann tankarna om Emma allt längre bort ur min hjärna, jag tyckte inte längre att jag var ivägen. Jag var JAG. Den jag är är den jag visar här på bloggen.
Jag insåg att det går så mycket bättre om jag bara var mig själv.
 
Jag blev inte längre rädd för andras kommentarer, än sen om jag inte är perfekt i deras ögon? Vad behöver jag bry mig om det? Kan inte människan acceptera att jag är den jag är så behöver jag inte bry mig om den personen.
Folk skall vara vän med den sanna Du! Jag behöver inte ändra mig för att andra skall tycka om mig!
Det finns andra människor än just den personen!
 
Så, jag har gått från botten --> Toppen!♥ Det känns så himla skönt att kunna vara jag och säga dessa ord: Jag lever! Livet leker verkligen nu!
 
Jag vill tacka er läsare så VÄLDIGT mycket! Ni gör min dag bokstavligen!
Och ett speciellt tack till Ida,Sonja och Amanda! Mina underbara vänner!♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella

- Fin blogg du har tjejen! Är allt bra med dig idag? :) Kram!

2012-06-29 @ 21:59:47
URL: http://daniellaevelina.blogg.se
Postat av: natalie, svensk bloggare på norsk bloggportal

Tack så mycket!
Ja visst :) säg till när du följer mig!

2012-06-29 @ 22:21:23
URL: http://natalies.blogg.se
Postat av: Anonym

Fan du dissar alltid mig :(

Svar: Nej?
fepe.blogg.se

2012-06-30 @ 00:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0