Snart framme!

Sitter fortfarande på båten people :D Men, är snart i land om cirka en halvtimma. Har internet nu, så kan blogga.
Saknar alla människor därhemma! Men, skall bli kul att få träffa alla i släkten här också! Har saknat dem SÅ mycket! Skall ni iväg någonstans?
Har inte ätit godis på båten, jag brukar annars köpa en tablettask, en klubba och något annat.
Men inte nu! :D Åt ju pastasalladen till lunch, därefter åt jag en banan och vindruvorna XD
Perfekt "godis"! Har ju druckit en Ramlösa, men..det är ju bara kolsyrat vatten med någon tillsatt smak.
Så, det är väl helt okej? Har läst en massa nu på båten, sedan har jag lullat runt lite och varit ute i friska luften,
Men, nu skall jag läsa lite till innan vi går av! :D Kan inte fatta att resan har börjat nu, haha :p
 
Miss u Snöboll!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0