Snart framme!

Hej!
Vi är snart i land! Cirka en halvtimme kvar. Har suttit och läst och lullat runt lite på båten nu :D
Saknar alla där hemma, men.. det skall bli skönt att få träffa släkten här också. Har saknat dem såå mycket!
Har inte ätit godis på båten, brukar köpa en tablettask, en klubba och något annat.
Men, inte nu! Åt ju också pastasalladen till lunch, därefter åt jag en banan och vindruvor. Perfekt "godis", drack ju en Ramlösa. Men, den är ju bara kolsyrat vatten med något tillsatt smakämne. Så, det är väl helt okej :D
Mobilbloggar som sagt nu, så det blir tar ganska långt tid att skriva. Haha XD
Har internet nu, så kan blogga alltså XD Kan knappt fatta att nu har resan börjat ;)
Vi hörs när jag är hemma alla goa!! :D
Kram
 
Miss u Snöboll!♥
 
 

Kommentarer
Postat av: DELLZAN ♥ -

tack så jätte mycket fina du! :)

anmäl dig gärna till min dagens blogg :) kommentera bara "jag är med" och jag lottar ut 3 stycken. Du får kommentera hur många gånger du vill :)

2012-07-01 @ 15:00:41
URL: http://dellzan.blogg.se
Postat av: Malin

Hej, nu ska jag fixa klart din design!

Kram

2012-07-01 @ 16:16:01
URL: http://mallanmalinsliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0