Snart bada :D

Just nu har jag försökt att överföra bilderna ifrån mobilen, men det funkar inte.. of course.
Jävla dampmobil! :D Haha XD Skall snart bada innan jag går till sängs, har också bestämt att jag skall börja på Kauparve. Skall bli kul att gå i samma grupp som Ida och Sonja, tror jag iallafall XD
Där får man ju också hjälpa till en massa på helgerna och allt det där, skillnad ifrån Rävhagen! :D
Jag är den enda som har Tvenna som favorit !:D Så, förhoppningsvis får jag rida henne om man får rida någongång på helgerna :D
Måste kila! :D
Kram
 

Kommentarer
Postat av: Åsa♥

Kika in om du vann dagens blogg, om inte? anmäl dig bara igen! Du får såklart också anmäla dig igen ifall du vann!! :)

2012-06-28 @ 20:01:37
URL: http://Blomqvistbloggen.blogg.se
Postat av: Saga

sv: ja :) jo jag har haft en bra dag, sj?

2012-06-28 @ 20:23:22
URL: http://ssagaalhem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0