MÅNDAGEN

Hej, fått in några kommentarer om att jag inte skrivit igår o så.
Jag kunde inte hjälpa att det hände som det hände. Planen var att jag skulle åka in till mamma igår.
Men, eftersom det hände en grej som gjorde att vi var tvungna att åka tillbaka till Lojsta träsk så blev det så att vi sov över en gång till. Dock skulle vi först sova i Lojsta, men.. där hände det en annan grej som gjorde att vi åkte in till stan igen och sov över hos hennes mamma.
 
Kan berätta lite om vad vi gjorde igår, men.. som sagt.. bilder kommer ikväll :D
 
Igår så vaknade vi vid 6, vi försökte somna om vilket inte gick.
Så, vi gick alltså upp vid halv sju ungefär. När vi kom ner åt vi frukost och glodde på tv ett tag. Därefter flummade vi runt och så hände en grej. Som inte jag kan berätta. Men, inget allvarligt dock.
Vid halv 11 kom en man och skjutsade oss tillbussen i Hemse. Kommer inte ihåg namnet på honom.
 
Vi åkte bussen in till stan och åkte därefter till BUP, då Jorunn pratar med en person där,
Jag satt i väntrummet medans de pratade. Därefter hämtade hennes mamma upp oss och vi fick grillad kyckling till lunch, Det var jättegott! ;D
Därefter packade vi och tog sedan bussen ut till Lojsta, Där så hände lite grejer som sagt,
Men, vi fick iallafall en skål med jordgubbar som vi åt på hennes rum. Jag spelade lite på hennes fiol, det låter inte så bra. Kommer ut en film : Jorunn VS Felicia i fiol.
Hon är jätteduktig!! Filmen kommer troligen ut imorgon,
 
Vi tog 19.10 bussen in till stan, köpte lite godis i affären och gick sedan hemåt till hennes mamma.
Därhemma såg vi på en film och la oss sedan.
 
Så, det var det som hände ígår,  Glömde säga att vi badade vi i träsket med, Skönt, fast kallt i luften.
 
Hejdå så länge :P
 
 

Kommentarer
Postat av: alicia

Fin blogg! Hur mår du? :)

2012-06-26 @ 13:02:44
URL: http://aalucia.blogg.se
Postat av: alicia

Jag mår jättebra! :)

2012-06-26 @ 13:09:03
URL: http://aalucia.blogg.se
Postat av: emma ♥

sv: tack så mkt!
låter bra det :) jotack, det är bra här också :) kram

2012-06-26 @ 13:37:05
URL: http://emmapettersson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0