Har kommit hem nu XD

Snart kommer den nya headern, men först bilderna och V-logggen!
 
Men, lite info om dagen nudå. Vi har gjort rent åt alla kaninerna.
Medans vi gjorde det hade jag först Loka inne i Citrus box en halvtimma, medans hon hoppade runt byggde vi en stor hage åt kaninerna att rastas i. Efter vi gjort det så tog jag ut Loka, därefter Kristall och Midnatt i hagen. De var i samtidigt då. När de var ute så gjorde vi rent deras bur, och släppte sedan in Snöboll i deras bur medans vi gjorde rent hans. Kaninerna fick vara kvar i rasthagen och Snöboll i honornas bur medans vi åt mat.
Därefter tog jag in honorna och släppte ut Snöboll i rasthagen och tog in Pepzii i boxen.
Snöboll och Pepzii bytte jag plats på efter en halvtimma. Så då var Pepzii i rasthagen och Snöboll i boxen.
Efter ytterligare en halvtimma tog jag in alla i deras burar. Vi hade gjort rent åt Pepzii medans han var i boxen.
 
Fattar ni? Alla kaniner fick vara ute ca 1h var, Loka lite längre då hon är lite tjock.
 
Haha. Bilderna nudå! Ursäkta om de blev lite suddiga:
 
- Pepzii
 
Loka i boxen
 
Kristall
 
Snöboll, lite tovig..
 
Midnatt, som tyvärr fällt all sin man.
 
Loka och Kristall
 
Såhär är hagen, tvättkorgen skall inte vara där. Fångade bara Pepzii i den. Till hagen använder vi en slags låda som kaninerna har skugga i.
 
Hagen har nät mellan stolparna som ni ser här
 
Kan inte fixa V-loggen nu, datan har damp. Men, fixar det liite senare!
Okej? Skall ladda upp headern snart också!
 
Hörs alla fina!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0