Godmorgon!! :D

Godmorgon alla folk! :D
Har precis ätit frukost och skall ny skynda ihop en massa tidsinställda.Vi måste sticka om 25 minuter så det är lite bråttom.
Är inte säker på att jag hinner blogga sedan, vi skall till bygdegården först och sen hem och fixa oss. Men, hinner jag så bloggar jag när vi är hemma. Annars får ni under dagen en massa tidsinställda. Kan inte mobilblogga då vi är i kyrkan och sen i bygdegården och fikar. Mamma hämtar mig runt 17.
Ja, men det var väl allt :D Hinner jag sen som sagt så laddar jag upp en bild på hur jag ser ut. Men, annars inte XD
Jappsi, vi hörs senare!
 

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-06-30 @ 10:37:27
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Postat av: Ida

Hihi okej, lycka till ;D
Jag ska inte göra något speciellt bara vara hemma.
Ha en bra dag.
Kram

2012-06-30 @ 10:39:19
URL: http://photosaremylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0