BLIVIT PÅKÖRD.

Som rubriken lyder.
Allt började med att jag blev nedprejad i ett dike av en gammal full gubbe, då ena bromsen slutade att fungera på min cykel. Den andra fungerade lite.
Sedan mot slutet av dagen så fick jag uppdraget att cykla fort som fan till sista stationen.
Men, jag cyklar på en väg, omgiven av en stor häck. När jag närmar mig hör jag en bil, försöker tvärnita men hinner inte. Hinner en bit till andra sidan gatan innan min cykel blir träffad ifrån sidan.
Jag glider med cykeln ett antal meter och sitter bara sen där, livrädd och i chock.
Andas fort och föraren kommer ut, frågar en massa frågor och skjutsar mig sedan tillbaka till skolan.
Väl där så skriker jag upp till Martin att jag blivit påkörd, jag går upp till klassrummet och då släpper chocktillståndet. Jag ryser till i hela kroppen och börjar störtgråta. Henke och Lisa lugnar ner mig och jag berättar vad som hänt. Därefter går jag hem med cykeln och väl hemma kommer räddheten tillbaka. Jag störtgråter igen och lugnar sedan ner mig. Sedan åkte jag in till stan för att tänka på annat.
Hittat mina avslutningskläder och skall nu gå till Kempon och bara titta på.
Är fortfarande livrädd, tur som fasen att jag hade hjälm!

Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0