AWESOMNESS

Jo, igår var jag ju med Jorunn. Vi flummade runt och hade såklart sjukt roligt!
Sedan när jag kom hem så får jag världens överasskning(hem till pappa asså), där står min MOPED!
¨Pappa hade kört hem den :D :D Jag fick provköra lite och sådär, sen tränade jag och få upp den på centralstödet! Och, jag KUNDE!!! :D :D:D:D Tjoohoo :D
Sedan så grillade vi på kvällen och hade det mysigt, idag så vaknade jag vid 9 tiden. Gick upp och åt frukost, sedan så var jag och Berit ute och sprang 3 km! Jag sprang hela utan att stanna, fast man var helt slut!
Tänk, om en månad så skall jag springa 5 km, måste börja träna alltså! Skall springa viruddenloppet med Berit och Ylva.
När vi kom hem duschade vi, och sedan fick jag migrän.. när vi åkte till David på studentfest.
Jag hade sjukt ont i huvudet, det gick kanske över vid 5 tiden..
Fett jobbigt, somnade en stund där vid halv fem, migränen var borta när jag vaknade.

Nu har jag bara tagit det lugnt och just nu hoppas jag på att få provsmaka en bulle innan jag går och lägger mig :)

På fredag är det ju avslutning, och efter det skall jag till KAUPARVE igen :D :D Där jag och Amanda praoade, de anordnar övernattning. Då vi skall hjälpa till att fixa iordning hästarna för tävling på lördagen. Det blir jag och 2 till tror jag.
Skall bli kul att gå hälsa på Tvenna igen!♥

Sen, på söndagen fyller Berit år, sedan den veckan så planerar jag att vara i stallet typ varenda dag, för då är det sommarlov! Sen så skall jag träna moppe osv.

I juli kommer jag leva ett aktivt liv.

Den 30 juni döps Tasmine, 1- 12 juli är jag i Kalmar, sen kommer Hanna med ner. Därefter den 21 juli kommer Sandra ner!!♥♥ Hon stannar bara nere en vecka, men det är bättre än ingneting! Vi hoppas på bättre väder iår!
Ja, sen skall jag va med kompisar, va i stallet osv. Blir helt okej sommarlov ändå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0