8/6-12

Tjena! :D
Skolan var som vanligt idag, roliga lektioner!
När jag kom hem satt jag vid datorn, åt sedan passionsfrukt och prövade att ta av min moppe ifrån centralstödet, därefter försökte jag få upp den igen. Men, höll på i en kvart utan resultat. Så, jag fick be Jim om hjälp.
Därefter lullade jag runt, satt vid datorn igen och sedan hämtade pappa mig.
Här hemma har jag läst, varit en liten stund med Tasmine och så.
Vi skall snart äta mat, sedan blir det väl bara att chilla. Nästa vecka blir soft, tema dagar och bara vanliga lektioner på måndagen. Fett skönt! I 9.an blir det väl tuffare tror jag, speciellt nationella proven på vårterminen.
Sen så måste man ju också välja vilken linje, skall försöka komma in på NV, men det krävs ca 265 poäng, och det är svårt att få så högt. Maxpoängen var antingen 300, eller 360. :O
Får jobba på som fan! Men, herrå!


Love u Sandra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0