12/6-12 4 dagar kvar!!!

Ja, fyra dagar kvar tills sommarlov!! :D
Hehe ;P Har nu cýklat och hämtat en påse i skolan, och är nu hemma igen då. Har också lämnat tillbaka alla mina låneböcker och sådär. Nu är det bara en kasse som jag snart skall hämta! Skönt!!!
Idag efter skolan skall jag ju köpa min klänning, sen hem och städa och därefter Kempo!
Sitter och funderar på om jag skall ha mitt hår utsläppt eller sätta upp håret på ett sätt. Tror jag sätter upp håret! :D
Längtar tills fredag :P Jaha, nu fick man just en fjäder i huvúdet??? ZIRI!
Ja... normalt liksom för en katt osv.
Skall sticka om 20 min, men nu måste jag fixa klart mig och de dära. Hörs efter skolan!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0