Påväg till Kalmar nudå!

Just nu sitter jag på båten till Kalmar!
Har fixat en MASSA tidsinställda inlägg till er medans jag är på ridlägret! Kommer blogga ikväll med, men när jag är på ridlägret så kommer det att komma ut 3-5 inlägg per dag, med bilder som ni inte sett osv. De blir väl kul?
Har fortfarande en så sjukt stor blogglust! Men, de ser ni väl?
 
Igår döptes Tasmine som sagt♥
 
Har packat jättemycket till ridlägret och vistelsen i Kalmar, hoppas det blir jättekul! Hoppas på en massa nya vänner osv, få rida minst 2 ggr/dag. Få bada, skratta och vara utan föräldrar i 12 hela dagar! Ridlägret är ju 2-6 juli, men sedan är jag ju i Kalmar till 12 juli då Hanna kommer med ner!
 
Lovar en massa bilder på hästarna jag rider, förmodligen nya kompisarna(om jag får ta kort vill säga), aktiviteterna, stugan, sjön och allt det där! :D Hoppas bara moffa hittar dit, men.. det gör han nog. Hoppas jag iallafall!
 
När jag kommer hem ifrån Kalmar skall jag ju va med Hanna, ev. jobba hos farmor igen och den 21 juli kommer Sandra ner! åh vad jag längtar dit! Älskar dig bästis!♥
 
Därefter blir det en Kalmarvistelse innan sommarlovet slutar, hoppas jag på iallfall!
 
Och när skolan börjar, så skall jag plugga så inuti helsike verkligen! SKALL ha bra betyg i det mesta!
 
Blev ett inlägg om allt möjligt, inga bilder tyvärr. Men, laddar upp en massa bilder när ridlägret är slut ¨på moffas dator! Så ni får se, som sagt.. Därefter blir det en massa kort när jag är hos morfar!
 
MASSA BILDER PÅ ALLT, PROMISE YOU!
 
/ FP♠
 

Kommentarer
Postat av: Arizona

Kul att du ska till Kalmar. :)
Hur har din dag varit hittills? :D

2012-07-01 @ 13:40:24
URL: http://arizonakrasniqi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0