HEMMA!

Tog bussen som var inne tidigare, pågrund av att Sonja skulle rida med på en ridtur på 2h, och Ida blev hämtad tidigare.
Men, de som jobbade var jag, Ida, Sonja, Trixie, Klara och Stella!
Alla var SUPERSNÄLLA!
 
Jag kom lite före alla andra, så jag fick hjälpa Emma att ta ut Stimpen och Vidar.
 
Därefter kom Stella, Klara, Ida och Sonja i samma bil. Vi hälsade och började sedan mocka i vedbackehagen.
Därefter mockade vi i den största hagen, kommer inte ihåg vad den heter.
Men, vi mockad inte så mycket, bara vid grinden.
Därefer gick vi upp och åt, vi alla delade på allas mat. Det var gott :D
 
Efter det så tog jag in Perla, och sedan så jobbade jag och Trixie i caféet, och Ida, Sonja och Stella gick barnridning :D (Klara hade gått hem lite tidigare då hon var tvungen att ta hand om deras hund)
 
Jag och Trixie flummade en massa, det var superkul verkligen! :)
Var lite drygt att stå där, men bättre än att gå barnridning i regn :p Men, det blev ju soligt sedan.,
 
Därefter plockade vi ihop, jag tog in Tvenna och därefter cyklade jag till bussen. Fick låna Sonjas cykel.
 
Nu är jag hemma och är ´helt slut. Och,imorgon kommer Sandra H! :love:
 
Skall strax ringa pappa, sen Sandra H.
 
Därefter blir det nog ett bad, därefter mer bloggning :)
 
Haha XD Just nu ser jag och mamma också på Macken på kanal 1. Jätteroligt!
 
Hörs sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0