Hellu

Fortfarande sjuk.. så ingen Sandra idag.
Har ont i magen och huvudet, vet inte om jag har feber.
Men, uppdateringen kommer ändå att vara på topp idag trots att jag är sjuk.
Skall snart gå ner och äta frukost, om jag orkar vill säga. Får trycka i mig ett glas youghourt åtminstonde.
Har ont i mitt högra öra också..kanske örinflammation? Vi får se. Har jag ont i mitt öra tills tors/fre så får vi väl kolla upp det.
Glömde säga en grej angående Kneippbyn, jag vann en sån där superstor basketboll.
För att vinna skall man pricka en vanlig basketboll i en basketkorg. Jag gjorde det då..
Det är fint väder ute idag, synd att man måste vara inne. Men, kommer gå en promenad ikväll.
Jag vill åka till pappa, men... tror inte det går.
:(
Men, nu skall jag kila. Puss.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0