Hellu

Nu sitter man här och väntar på pappa.
Vi skall åka och handla, jag skall handla:
 
  • Shampoo
  • Balsam
  • Roll on grej
  • Ev. något smink XD

Aa, sen för resten av pengarna jag har skall jag köpa kläder.  Det blir awesome, haha ^^. Har liksom växt ur det mesta, sen så börjar jag tröttna på vissa kläder som jag inte har vuxit ur. Asså, såna jag har haft superlänge. Som numera ser slitna och gamla ut.

Dessa grejer måste jag köpa:

  • Linnen!
  • Jeanshorts.
  • Någon ny tröja
  • Jeans
  • Leggings, ett par nya jeansleggings alltså.
  • Tjocktröjor!
  • Underkläder,
Men, det som mest behövs köpas är linnen, tröjor, leggings och underkläder.
 
Det andra får jag köpa nästa månad.
 
Väldigt intressant inlägg? Haha, nej!
 
Vi hörs :D
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0