Hej! :D

Hej!
Har inte bloggat pga. några orsaker.
Idag har vi iallafall varit på Fårö och badat!! :D Superfint väder och en superbra dag att vara på stranden.
Vi badade ett antal gånger, men.. vi var ganska trötta. Vi hade somnat ganska sent, och gått upp halv 8.
Men, i bilen påvägen hem ifrån Fårö så somnade vi båda två och vaknade när vi var hemma.
Vi var så sjukt trötta båda två, så vi kände oss helt yra.
Men, Ted o Tille var där(vi var hos Sussie) och hälsade hejdå till Sandra.
Därefter åkte jag och Sandra hem till min mamma, där vi åt och spelade Eye Toy. Men, tanken var att vi skulle sova över. Men, vi hoppade det pga. tröttheten. Så, jag och mamma skjutsade hem henne och sa hejdå.
Nu sitter jag här och bloggar, skall ta nåt att dricka och sedan lägga mig. Är sjukt trött.
Imorgon blir det Kauparve igen! Skall ta samma buss ut. Med:
 
Miriam Spotsito, Sonja Grahns Knutas, Ida Friberg, Siri Slinger & Mira Slinger.
När vi kommer till stallet möter vi upp: Trixie Hellström, Klara Axelsson och Stella Axelsson.
Så, vi är 9 st som jobbar, eller jag hjälper ju bara till sådär.
 
Men, nu skall jag kila!
 
Godnatt allla fina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0