Goodnight everyone!

Säger godnatt nu.
Är sjukt trött, så.. det blir till att borsta tänderna och lägga sig. Skall ringa pappa först, sen sova då.
Imorgon sätter jag klockan på halv nio, det blir nog en lagom tid för att gå upp. :D
Tänker ge mig av på en liten joggingtur på morgonen. Upp till affären och hem, man tar en väg som går upp till affären, och en annan hem. Så, det blir en liten runda. Typ 1,5 km bara. Men, det är ju bättre än ingenting.
Därefter motionerar jag ju genom att rida 2 gånger och bada på kvällen. Om jag inte har sagt det tidigare så skall jag springa Virudden loppet i När den 19 juli. 5km. Jag och Berit skall springa, fast i olika klasser dock.
Jag har sprungit 5 km 2 gånger förut och orkat det. Så, skal kolla om det finns något motionsspår man kan springa ¨på ridlägret också. Annars får jag ju motionera genom att simma och rida ;)
Det blir nog bra. Efter Virudden kommer jag ju att hålla igång så jag kommer i den form jag var innan jag började ´6:an. Då jag började äta dåligt och tappa konditionen. Nu är jag i bra form, men.. vill bli lite starkare och få bättre kondition. Det skall nog lösa sig! :D Godnatt igen!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ava miranda

söt! :D

sv: nawww tack så himal mycket sötis! :D tack desamma! :>

2012-07-02 @ 07:43:16
URL: http://avamiranda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0