Godmorgon*!

Hej!
Förlåt att jag inte alls bloggade igår, pga. några olika grejer.
Men, det var sjukt varmt igår! Vi gjorde inte så mycket.
När vi kom så smörjde vi sadlar och träns, därefter gjorde vi iordning några hästar. Sedan städade vi stallet och sedan åt vi, mockade lite och flummade sedan runt.
Sjukt kul ändå! Nästa vecka är vi lediga. Då skall jag kanske ut till min A-kusin Amanda och rida, hon har nämligen hand om 2 hästar. Och, jag får rida den ena så mycket jag vill :D
Kul! :D Idag vaknade jag halvnio, och har drygat vid tv.n sen dess. Varmt idag också! :D
Skall kolla med pappa om vi kan åka till stranden, om jag tar bussen som är vid pappa kl 15 :P
Men, nu skall jag tråka lite och sedan gå ut en stund.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0