Godmorgon!

Hej!
Jag beklagar att jag inte bloggade igår. Men, det började ju blixtra och åska som fasen!
Så, vi drog ju ur alla kontakter o så, så hade ingen möjlighet att blogga tyvärr :/
Men,igår så kom Göran och hans son André hit ett tag, helt oförväntat ;)
De åkte hem klockan 22 och därefter gick jag och la mig. Så, hade alltså inte haft mycket att blogga om.
Idag kör vi på GRYM uppdatering som lovades igår, skall försöka ta nya bilder o så med ♥
Skall äta frukost nu och ringa pappa och därefter gå ut. Sedan får vi se vad jag hittar på.
Idag skall jag försöka få ut det nedrans åsiktinlägget också, måste bara skriva klart det.
Vill ni veta vad det handlar om? :question: Det får ni veta då, haha!
 
Hörs snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0