Ätit

Hej!
Ätit BLT-macka :D En macka med bacon, sallad o tomat.. samt majonäs! :D
Jättegott! Verkligen!! Nu har man ätit lite godis och så. Som svar på en kommentar jag fick:
Bilderna kommer ikväll troligen, om min mobil slutar dampa. Det känns skönt att kunna skriva igen på bloggen, har saknat att skriva XD Man liksom får skriva av sig exakt vad man känner och det känns bra.
Imorgon har jag INGET planerat, känns sjukt skönt :)
På måndag vet jag inte heller, och tisdagen KANSKE spenderas med Tinne. Det beror på om hon kan o vill.
Någon gång nu nästa vecka skall jag, mamma och bror också på cirkusen. Vi fick biljetter av mormor.
Skall också tagga inför att Sandra H kommer ner om exakt 7 dagar!! :D Vi skall göra en film, haha ;)
Inledningen av filmen får ni läsa längre fram, måste sätta ihop och skriva klart först.
Om den blir bra kommer den läggas upp på youtube, men.. vi måste båda då tycka att den är rolig och bra XD.
Det kommer naturligtvis typ vara en random flumfilm, men.. det är kul ;)
 
Idag känner jag mig pigg, taggar inför joggning med Berit i eftermiddag! :D
Om det inte börjar regna förstås.
 
Cya later alligator. ;) Blir ingen resturang ikväll :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0