LITE FAKTA OM MIG OCH HÄSTAR: samt, helg!

Namn: Felicia Pettersson
Ålder: 14
Längd: Ca 158cm
Hårfärg: Typ Rödblondbrun?
Ögonfärg: Enligt mig- ljusblå längst ut, ljusgröna längst in. Ser ut som en lite mörkgrön färg.
Bästa kompis: Amanda Söderström & Sandra Hallberg.
Nära vän/ner: Tinne Nyström, Sandra Kollberg, Helina Özyurt & Fabian Gustavsson.
Ovän: Dedu
Favoritämne: Matte, Kemi, Biologi, So & idrott
Favoritsport/er:  Handboll, Innebandy, Kamsport och ridning :)
Hobby: Hästar & Shintai Kempo :D
Favoritlåt: Vene
Intressen: Åter igen, hästar &  Kempo! :P
Vill bli när jag blir stor: Vene, kanske jobba som polis.
Favoritbok: Grottbjörnensfolk böckerna.
Syskon: En bror & en död syster(om de nu räknas..), och snart ett syskon till :P Men, vene om de är en syster elr kille :)
Egen häst: Nja, nej. Har en lånehäst dock :D

HÄST: Citrus

Ras: Gotlandsruss :D
Mankhöjd: Ca 123 cm?
Färg: Typ Isabell, tror jag.
Tecken: Svag stjärna eller hur man nu säger de ;)
Ålder: 10 i maj
Temperament: Snäll, ´men en aning fjantig.
Meriter: Inga än så länge.

Hade tråkigt.. så..ja.
Har nu typ chillat. Och nu skall vi väl snart äta. Tror jag iallafall :D
Imorgon skall vi till Emma och sedan åker jag till farmor. Blir väl till att ta en promenad, samt kanske åka pulka. Om de är nog med snö vill säga :P ;)
Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0