Tjo to the le :D

Hehe, vart i skolan för ett tag sedan.
Dryg skoldag!
Men, lyckades ganska bra på matteprovet faktiskt :D Igår var jag och tittade på ett stall, med ägaren till Citrus :D
Det verkade ganska bra! De ligger cirka 3km ifrån pappa, ganska okej :D
Är så lat, så kommer förmodligen ta bussen ifrån pappa till kyrkan. Hehe :P
Imorgon så skall jag träna lite NH med Cirre :D
Tänkte öva lite i hagen, men.. vet inte på vad. Men men, vi hittar väl på något :D
I helgen så vet jag inte riktigt vad jag skall göra, Citrus skall iallafall hårdtränas i helgen! :D
Alltså, han skall få gå lite längre än vanligt, så han får göra av med den extra energin han har. Han är så pigg!!!!! ☻♥☻
Har ju köpt en ny sadel, men.. sadelgjorden är för kort. Så, skall träna honom.. så sadelgjorden passar.
Därefter så skall vi rida i backar, skritta och trava långa sträckor så han bygger upp kondisen.. sen vid påsk eller sommarlovet.. så blire kanske första galoppen :D
Kulikul :P
¨Här är schemat jag tänkt för Cirre :D

Torsdag: NH
Fredag: Vilodag, typ :D
Lördag: Rida ut, mycket trav(inte för mycket!)
Söndag: Rida ut, samt ett litet pass på eftermiddagen i hagen.
Måndag: Rida i hagen.
Tisdag: Vilodag
Onsdag: Rida ut
Torsdag: Promenera runt på gården, eventuellt lite cavaletti.

På sportlovet flyttar vi troligen honom, han skall stå vid Stuteri Ess :D

Skolan går ganska bra, och om exakt 11 dagar är mitt syskon beräknat att komma!!! :D
Spännande som fasen :D

Det kan hända närsomhelst nu :S
Lite skrämmande :D

Snart skall man på målning med mamma, det är kul :D

I veckan har jag inte annars gjort så mycket, red Citrus i grimma i måndags.. i hagen. Det gick superbra! Han går mycket bättre då! :D

Han kan nu tricken- "hov" & "puss".
Glömde att säga att han kan pussas också :D
De lät fel..

Hm, intressant inlägg va? Naj :D

Är trött som fasen, men men.. klockan är bara 17:20!
Hehe, Ziri, Zanga, Sinbad, Trassel, Azka, Loka, Kristall, Midnatt, Snöboll & Ruby mår bra!! :D

Bloggar på fredag! Kanske också i morgon bitti, vi får se.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0