PLUGGELILUGG LUGG.. :P

Pluggat till provet imorrn på körkursen, de är bara ett test.. men ändå. Har ju missat en gång och skall ta igen den 15 maj, annars hade jag varit klar imorrn.
Test på hela j*vla boken! Kan det mesta, men måste ändå... LÄSA!
Skall plugga imorrn innan skolan, hinner då plugga max i 1,5 timme, skall läsa nu också, tills halv tio. Börjar ju 9 imorrn, kort dag så de är bra. Direkt hem och plugga till 4-tiden osv ;)
Efter teorin är slut, så skall jag ju hinna få godkänt på 4 andra prov med.. men jag kan inte göra dem!!!!!
De finns INTE!!!
Jag hittar bara 2 olika "tester". En gick att göra 2 frågor på, den andra 1?
SKUMT!
Skall prata med hon som jobbar där imorrn. Jaja, längtar tills jag får mitt körkort iallafall! ♥
Bilderna kommer inte på Dacke ikväll.. är hos mamma så det funkar inte.
Också nu när teorin är slut, så skall jag fortsätta läsa och plugga så det sitter i huvudet tills jag gör själva uppskrivningen när jag fyllt 15!
/ Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0