8/4-12

Svar på kommentar..: Jo, jag ville köpa dem för att de är snygga och de passar ihop med shabraket.
Jag vet faktiskt hur man gör lille du. Oki? :D

Igår så sov ju Hanna här, vi byggde en koja och åt lite godis och bara chillade.
Det var kul!

Idag så vaknade vi vid 7, gick därefter ner till kojan och bara vaknade och spelade hänga gubbe på hennes mobil.
Vid halv nio åt vi alla frukost, otroligt! :D

Sedan gick jag och Hanna ut, gick på långpromenad och sedan åkte hon hem.

Jag tillbringade eftermiddagen med att läsa och vara lite med de andra.

Vid 6 tiden kanske,så gick´jag ut på en promenad. Gick det där lilla spåret jag hittade i vintras.
Eller, joggade snarare.
Totalt blev det väl 5 varv, tänker springa den varje kväll nu. Totalt blir det väl kanske 2km? Gissar hej vilt.
Sedan gick jag hem och är som sagt nu hemma.

Snart skall vi äta, och sedan blir det lite städning och därefter bara ta det lugnt.

Imorgon så KANSKE, bara KANSKE skall vi till Äventyrsbadet.. beror på om jag lyckas övertala morfar ;)
Annars blir det också.. KANSKE, en tur på stan med Hanna med familj om de inte skall iväg till Hannas kompis.
Om det inte blir något så tänker jag ta en långpromenad, träna lite och göra ingenting.

Bloggar kanske ikväll sedan!

//Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0