24/4-12.. AJ, J*VLAR OCH FML?

Ja, skolan var ju faktiskt helt okej idag. Skolan har inget att göra med rubiken!

Kom hem från skolan, pluggade, åt mat och fick skjuts till körkursen. Väl där fick jag ont i mitt högra knä, som jag nu haft i några dagar.
Vi gjorde provet och allt det där, gick igenom det och det gick faktiskt helt okej! :D
Hade 50/70- 52 poäng krävs för att klara det riktiga provet´! :D
Vi slutade cirka 5 över sex. Gick mot vägen hemåt, eftersom jag inte orkade vänta på bussen.
Skulle egentligen skippa Kempon, men.. sedan fick jag ett infall och övertalade mig själv. MÅSTE DIT!
Så, jag sprang väl det mesta, haltsprang snarare...
Väl hemma efter cirka 20 min, så packade jag och märkte att jag också nu fått ont i vänster knä.
Packade ner knäskyddet, "snodde" jims cykel och cyklade till Kempon.
Väl där så kunde jag knappt gå, satte först på knäskyddet på höger knä, men märkte sedan att jag hade ondare på vänster.. Så, satte på skyddet på det knäet. När jag haft det på en liten stund, kändes det lite bättre i det knäet, men samtidigt började jag bli blå nedanför knäskyddet. Detta berodde på att knäskyddet stoppade blodtillförsen tror jag. Så tog av knäskyddet och körde utan. Knäna kändes bättre ju längre vi tränade.
Efter en stund hade jag inte alls ont i vänster knä längre, bara i höger. Så, körde till halv 9.
Cyklade hem och nu har jag JÄTTE ont i högra knäet. Hoppar runt lite på kryckor här inne, hoppas de är bättre imorrn..
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0