14/4- 12

Tjaba!
Har typ "Bestämt" att jag skall åka till kalmar den 16 maj igen, detta är en onsdag. Och, vi är lediga på torsdagen, sedan skall jag kolla om jag kan ta ledigt på fredagen. Vi har då inte alls många lektioner, så.. det borde gå!
Vi har matte, i 40 min. Då kan man bara plugga 40 min hemma, sedan är det gympan. Får väl ut och springa i en timme eller något. Sedan SO, då får jag göra So i 50 min, sedan är det ju slut ju ;)

Då har jag onsdag kväll, torsdagen, fredagen med lite pluggande, sedan lördag och söndag förmiddag och efter middag ju :D
Coolish.

Sedan kan jag åka upp efter sommarlovet börjat, därefter i juli och augusti :D
Då kan jag ju vara där länge ;)

I september får jag väl åka på en fredag, men.. då har jag ändå lördag och söndag.
Sedan i oktober eller november, så kan man ju kolla om man får vara ledig en fredag igen.
Men, man vet ju aldrig vilket schema vi har då, jag hoppas på tidigare dagar, visst är det skönt med sovmorgnar 2ggr i veckan, men.. jag väljer hellre bort sovmorgnarna för att sluta tidigare på t.ex onsdagar. För, vi slutar ju halv fyra 3 dagar i veckan, det hade varit skönt att bara ha det 2 dagar i veckan eller något. Men, men vi får väl se ;)

Skall eventuellt kolla om vi kan fira nyår hos morfar och dem iår, jag, mamma o Jim :D
Vi får väl se, måste gå!

Skall om en stund ta bussen till pappa!
Imorgon blir det till stallet iallafall!

Skriver mer imorgon!

/ Felicia

Loka och Pepzii ..

Kommentarer
Postat av: Amanda

KORV!

2012-04-15 @ 21:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0