14/4 - 12.. har tråkigt, ut på en promenad?

Som rubriken lyder, skall väl antagligen ge mig ut på en promenad.
Får väl gå till sjön och tillbaka eller något. Då går jag längs vägen tills man kommer ner till stigen, och inte genom skogen. Eftersom det antagligen är blött och äckligt där.
Förut idag gick jag ut på en promenad också, fy fasen vilket fint väder det är idag. Hade varit ett perfekt ridväder, rida ut på långritt..
Jaja, men.. rida får jag göra i sommar! Och lite hos Amanda ibland :D I hope ;)
På något sätt skall jag till ridlägret där i Östergötland.
Kom på en grej, man kunde ju KANSKE be morfar o skjuts, som en födelsedags/ julklapp?
Eller så tar man tåget.
Ridlägret verkar iallafall vara underbart, och med 2 barnbidrag till har jag råd med det. Nice va´?
Isåfall SKA jag åka den 12 juli - 29 juli, fett skoj!
Då hinner jag hem till Emmas och Zangas 3 års dag!
Ikväll blir det väl mys med familjen, undrar vad vi skall göra? Se en film, eller något på tv.

Just det, bestämde också mig för ett godisförbud på en vecka till att börja med. Har ätit alldeles för mycket i påsk så jag klarar mig. Har fortfarande påskgodis kvar, men.. det får väl Jim eller någon annan äta upp.

Naj, nu måste jag fixa en grej, sedan går jag UT!

Kommentarer
Postat av: Berit

Är inte Dumleklubban godis?

2012-04-15 @ 00:07:08
Postat av: Amanda

Give me the candy! Har seriöst inte fått nått påskgodis alls!

2012-04-15 @ 16:01:44
URL: http://isblomma.blogg.se/
Postat av: Amanda

KORV!

2012-04-15 @ 21:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0