TJA!

Hej, idag har man gjort ganska mycke :)
Till att börja med började man förmiddagen med att slappa.
Sedan åt vi lunch, spaghetti och korv.. något som jag tycker är supergott! Men orkade bara hälften utav det jag annars brukar äta.
Mot eftermiddagen så var vi i skogen och plockade svamp, fett kul :)
Sedan var det dusch och därefter åkte vi till Joel, pappas kompis för att han fyller år.
Där så lekte jag med lilla Felix, en tjej som jag inte kommer ihåg vad hon heter, en kille som hetter Arvid, Samuel och snälla Simone.
Vi allihop lekte ute och inne, kurragömma, svarte man/kvinna, tafatt och så "städade" jag med Felix ;)
Åt också egna vindruvor idag :D Fett gott jue!
I morrn kanske man skall plocka mer svamp och kanske gå på en långpromenad? Vad vet jag,
på måndag måste man PLUGGA så inuti ....-
På tisdag-onsdag skall vi sova över med klassen och 84 i SKOGEN :)/
Det blir väl sådär, beror ju på vilka man är i gruppen.
BYE :)

Kommentarer
Postat av: Berit

Man, man, man....

2011-09-19 @ 08:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0