Hejsan!

Igår var det som sagt ridning. Jag följde med Amanda hem efter skolans LÅNGA och TRÅKIGA dag. Skolan segade sig verkligen fram igår. Men iallfall jag åt mat hos Amanda och åkte därefter gemensamt till ridningen. Jag ryktade Zolito, som var helt skitig och dammig under sadeln.. Men efter en kvart var jag klar. Så då började jag att sadla och tränsa. Och därefter var det ridning. I första galoppen var Zolito pigg, men i sista galopppen så var ha tydligen trött.. Vi gick ut med hästarna i hagen och hade sedan Teori. Nästa vecka skall jag göra ett Teoriprov på Ryttarmärke 1. Har inte tagit det än ju. Veckan därefter så skall vi typ rida för Ryttarmärke 2. I morrn skall jag sälja jultidningar och typ göra inget. BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0