Hej :)

Hejsan, idag har jag ridit Super Janne på Rävhagen ;) Gick ganska bra, men han var så pigg i trav, så jag hann inte med riktigt.
Nu skall man äntligen komma i säng, efter en sak som jag inte ångrar att jag gjort. Men ändå, det gjorde ont!☻
Har precis druckit te och ätit en köttbulle macka och skall precis borsta tänderna.
I morrn blir det upp halv sju, skall plugga lite inför ett prov.
Sedan skall jag också ta hem:

Franskaböckerna och det

Matteboken (ligger cirka 3 tal efter ;))

Min läsbok,

Te/fy

Biologi pappret/boken.

Har tänkt att göra såhär:

Efter skolan- fredag

13:40- va med moa.

15:30- läsa i bíologi pappret/boken

16:00- Plugga matte

17: --> pappa

Lördag:
11:00- plugga te/fy
13:00- plugga franska ;)

15:00- Plugga matte

19:00- Plugga franska

Söndag:
10:00- Plugga franska

14:00- Plugga te/fy

16:30- Plugga biologi

17:00- franska..

19:00- matte :D

Dessutom kom jag på en grej, känner mig kränkt!
:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0