TJABA :D

Hejsan.
Som sagt, tappat blogglusten helt. Men förhoppningsvis kommer den tillbaka snart! :)
Skall försöka att va mer aktiv. Vaknade klockan 9:15 idag, sovit dåligt senaste natten, pågrund utav magvärk.
Snart, eller jag vet inte riktigt, skall man åka till kusinerna- Cathrine, Camilla och Claes-Emil!♥
Cathrine har fyllt år, ett stort GRATTIS!
I morgon skall man gå Halloween.. :)
Höstlovet:

Måndag:
Jag var med Tinne, vi flummade runt på olika lekplatser och så. HAHa :)
Sedan klappade vi kaninerna, de är ursöta. Ni kan få några bilder som Amanda har tagit ;)
Nya får ni isåfall på måndag! :D
Ok?

Tisdag:
Var med Moa & My i Södervärnshallen och kollade på när deras lag spelade handboll.
Vi var i omklädningsrummet och lekte kryp-blindbock :O Någon konstig lek.
Haha ;)

Onsdag; 
Idag så slappade jag mest och chatttade lite med Tinne

Torsdag: Torsdag:
Var vid doktorn på morgonen och fick veta att jag blandannat har lösa knäskålar. Att min vänster fot pekar en aning inåt. Mitt onda i vänster hälben eller vad det nu heter, gjorde de ingenting åt.
Och, så gick jag och My på någon piknick långt in i Terra Nova skogen :) Fråga mig inte varför, för jag har ingen aning själv :O

Fredag:
Idag så vaknade jag 9:20. Hade först somnat vid 6:30. Då jag haft skitont i magen hela natten.
Jag slappade och gosade med ninizarna. Attack åker på tisdag :( Vid 10 så gick jag upp och läste, somnade klockan 11 med handen i mattan och resten av mig i soffan.
Vaknade cirka en timme senare utav att Jim satte igång mikron för att värma en matlåda.¨
Så, efter en kvart gick jag ner och tog lite makaroner och köttbullar. Orkade inte så mycket.
Vid kvart över två kom Amanda :O Och hon tittade på kaninerna och lite sådant. Så frågade hon om jag ville följa med henne på stan. Varför inte?
När jag kom hem så åkte jag och mamma direkt till Intersport och köpte äntligen ett knäskydd. Men jag har ett hål för knät :)

Här komma bild:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0