SKALL FÖRSÖKA IGEN! :D

Hej!
Haft en ordentlig bloggpaus, men det har hänt väldigt mycket på sistone.
Jag har blivit medryttare till ett russ som heter Reva, som jag nu rider hur mycket jag vill.
Hon har jag berättat om förut.
Imorgon fyller jag 14!♥
Det har varit saker hemma och i skolan vilket har gjort att jag tappat lusten för bloggandet.
Men nu skall jag försöka uppdatera 1 gång dagligen till att börja med.
Kan lova er nya bilder, på Reva och lite sådant.
Trassel, Sinbad, Loka, Pepzii, Kristall, Midnatt, Azka, Attack, Ruby, Zanga, Ziri och de nya kaninungarna mår super!
Skall träffa dem imorgon.
På tisdag blir det kanske uteritt barbacka på Reva, då i lite skritt och lite trav.
Marcel skall då eventuellt följa med, och fota kanske?
Vet inte ;)
Om 20 min kommer gäster för att fika och så.
Ses sen!
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0