MORFAR

Hej, igår kom morfar hit!
I måndags träffade vi jag då  Sandra! Vi hade skitkul! När vi skulle bada, så hade vi hela Melonen för oss själva! Vi badade innan lunchen.. sedan åt vi ju. Efter det så skulle vi bada igen. Vi badade en stund. Och sedan började det spöregna! Så handdukarna blev blöta! Och vi hade lånat min A-kusin Tilions boll, och den var försvunnen. Vi letade på poolområdet men fann ingen. Efter det så badade vi igen! Och sedan åkte vi och hälsade på Gunlis! Hon har det jättefint där! Sedan var det bestämt att jag skulle sova där!
Vi somnade runt 00:00.. och vaknade åtta. Sedan badade vi, spelade innebandy och sånt.
Sedan kom morfar... och idag skall vi åka till Åminne camping och övernatta! Skoj!

BYE!

Kameran medföljer.. vi får se om jag kan ladda upp bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0