LÄNGTAR!

I morrn kommer Sandra! Längtar dit!!!! Vi skall vara på måndag och tisdag förmodligen! Och bada skall vi på Melonen! Sussie.. min gammelmoster som Sandra bor hos.. bor mittemot badet!'
I morrn skall man till farmor troligen! Kul!
Hälsa ¨på Zackii och Pepzii!

Och idag har man varit och hälsat på styvkusinerna uppe i Hemse, fett skoj!

På måndag kväll så kommer en bildbomb på mig och Sandri$h! Så håll utkik!

I helgen som kommer skall vi sova över.. fredag-lördag eller kanske söndag? Man vet aldrig med oss inte :D

Idag har man också bränt hallon och vedbitar.. eller jag har inte hjälpt till så mycket.. skånkat på en skottkärra bara i stort sett.. haha :)

Ikväll skall jag väl fortsätta och köra Nintendo DS som jag gjort nu.. väldigt mycket!
Geek!

På måndag åker jag till Kalmar!!! JIPPIE!

Efter det måste man vara med Amanda.. hoppas jag!

Har skitont i mitt vänstra knä! Det bultar till varje gång jag tar ett steg!

Min arm gör inte alls så ont längre! Bättre o bättre för varje dag som går!

BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0