DETLAJERAT INLÄGG :D

Ja, nu skall jag bestämt berätta om veckan med Sandra Hallberg!

Det började i måndags, då vi träffades för första gången på riktigt. Hon var helt fantastiskt snäll och söt! (Om ni undrar så är sandra min mammas kusin.. Sandra och jag kallar oss A-kusiner. Det blev lättare.., jag och Sandra möttes på Gunlis begravning. Men sedan blev vi vänner på riktigt.!) Vi badade på Melonen, sjöng våran sång och gjorde en massa skoj.
Jag sov över där med! Vi badade dagen efter, sjöng och hade superkul!

På torsdagen möttes vi upp på stan. Vi och min gammelfaster samt hennes man, åkte lite varstans och gjorde ärenden typ. Sedan badade vi på Melonen, och på kvällen åkte vi med Sussies (gammelfaster) hund Shaggy för att bada i Tofta gropen! Vi blev dragna av den svarte hunden ut och in från det grunda till det djupa. Sedan kastade vi också frisbiee och en massa sånt. På kvällen hade vi skitskoj! Åt en massa gott fast det inte var helg :) Men det är ju sommarlov! Vid 3-tiden så kom min morbror Ted hem.
Då vaknade vi och kunde seriöst inte somna om! Så vi var vakna i stort sett hela natten. Men vid niotiden somnade Sandra, jag somnade klockan 10. Jag vaknade 11 och väckte Sandra. Sedan så badade vi på Melonen. Och efter det åkte vi in på stan med Sussie! Vi gick på Fornsalen, och et var skitskoj och intressant! Efter det så ösregnade det ju, så vi hade en show för Sussie och hennes man Per. Sedan åt vi på Byssan eller vad det nu heter, pizzastället som ligger vid Gråbo. Där mötte jag bästaste Helina!♥

Sedan så bar det av hemåt.

Orkar inte skriva mer!

BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0